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Issue Date | Type | Title |
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2021 | Article | 디지털정부 웹사이트의 정보제시 유형에 따른 소비자 반응 연구: 정보 과부하와 인지 실패의 매개효과를 중심으로 Citation : 한국심리학회지: 소비자·광고, vol. 22, no. 2, pp. 207-238, 2021 |
2020 | Book | 참여적 정책설계 플랫폼 연구 Publisher : 경제인문사회연구회 |
2020 | Book | 혁신창업 및 기업가정신 생태계 모니터링 사업(6차년도): 핀란드의 혁신창업 및 기업가정신 생태계 연구 Publisher : 과학기술정책연구원 |
2020 | Article | Are pictures worth a thousand words? The effect of information presentation type on citizen perceptions of government websites Citation : GOVERNMENT INFORMATION QUARTERLY, vol. 37, no. 3, 2020 |
2020 | Book | 국내 스마트시티 사업에 대한 평가 및 정책제언 Publisher : 글로벌지식협력단지 |
2021 | Article | A Socio-Behavioral Approach to Understanding the Spread of Disinformation Citation : Asian Communication Research, vol. 18, no. 3, pp. 168-187, 2021 |
2020 | Article | The effects of information literacy on trust in government websites: Evidence from an online experiment Citation : International Journal of Information Management, vol. 52, 2020 |
2021 | Article | A validation of the modified democratic e-governance website evaluation model Citation : Government Information Quarterly, vol. 38, no. 4, 2021 |
2020 | Article | Readability of Korean-Language advertising disclosures moderates knowledge effects Citation : International Journal of Bank Marketing, vol. 38, no. 7, pp. 1421-1440, 2020 |
2021 | Article | 뉴미디어 리터러시가 뉴스 팩트체크 행동에 미치는 영향: 불확실성에 대한 민감성의 조절효과와 가짜뉴스 태도 및 사실확인 동기의 매개효과를 중심으로 Citation : 홍보학연구, vol. 25, no. 4, pp. 31-56, 2021 |