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Issue Date | Type | Title |
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2021 | Article | 디지털정부 웹사이트의 정보제시 유형에 따른 소비자 반응 연구: 정보 과부하와 인지 실패의 매개효과를 중심으로 Citation : 한국심리학회지: 소비자·광고, vol. 22, no. 2, pp. 207-238, 2021 |
2021 | Article | A Socio-Behavioral Approach to Understanding the Spread of Disinformation Citation : Asian Communication Research, vol. 18, no. 3, pp. 168-187, 2021 |
2021 | Article | A validation of the modified democratic e-governance website evaluation model Citation : Government Information Quarterly, vol. 38, no. 4, 2021 |
2021 | Article | 뉴미디어 리터러시가 뉴스 팩트체크 행동에 미치는 영향: 불확실성에 대한 민감성의 조절효과와 가짜뉴스 태도 및 사실확인 동기의 매개효과를 중심으로 Citation : 홍보학연구, vol. 25, no. 4, pp. 31-56, 2021 |
2021 | Article | The effects of citizen knowledge on the effectiveness of government communications on nuclear energy policy in south korea Citation : Information (Switzerland), vol. 12, no. 1, pp. 1-20, 2021 |