Contents

Results 1-10 of 12 (Search time: 0.001 seconds).

This table browses all dspace content
Issue Date Type Title
2021 Article 디지털정부 웹사이트의 정보제시 유형에 따른 소비자 반응 연구: 정보 과부하와 인지 실패의 매개효과를 중심으로

이병관, 노환호, 이태준

Citation : 한국심리학회지: 소비자·광고, vol. 22, no. 2, pp. 207-238, 2021
2020 Book 참여적 정책설계 플랫폼 연구

서중해, 이용수, 이정미, 이지은, 이현진, 이준수, 이태준, 박찬수, 조용래, 이아람

Publisher : 경제인문사회연구회
2020 Book 혁신창업 및 기업가정신 생태계 모니터링 사업(6차년도): 핀란드의 혁신창업 및 기업가정신 생태계 연구

이태준, 김영환, 김선우, 김지은

Publisher : 과학기술정책연구원
2020 Article Are pictures worth a thousand words? The effect of information presentation type on citizen perceptions of government websites

Lee, Taejun (David), Lee-Geiller, Seulki, Lee, Byung-Kwan

Citation : GOVERNMENT INFORMATION QUARTERLY, vol. 37, no. 3, 2020
2020 Book 국내 스마트시티 사업에 대한 평가 및 정책제언

이태준, 조만

Publisher : 글로벌지식협력단지
2021 Article A Socio-Behavioral Approach to Understanding the Spread of Disinformation

Lee, Eun Hee, Lee, Tae Jun

Citation : Asian Communication Research, vol. 18, no. 3, pp. 168-187, 2021
2020 Article The effects of information literacy on trust in government websites: Evidence from an online experiment

Lee, Tae Jun, Lee, Byung-Kwan, Lee-Geiller, Seulki

Citation : International Journal of Information Management, vol. 52, 2020
2021 Article A validation of the modified democratic e-governance website evaluation model

Lee, Tae Jun, Lee-Geiller, Seulki, Lee, Byung-Kwan

Citation : Government Information Quarterly, vol. 38, no. 4, 2021
2020 Article Readability of Korean-Language advertising disclosures moderates knowledge effects

Lee, Taejun (David), Huhmann, Bruce A., Yun, TaiWoong

Citation : International Journal of Bank Marketing, vol. 38, no. 7, pp. 1421-1440, 2020
2021 Article 뉴미디어 리터러시가 뉴스 팩트체크 행동에 미치는 영향: 불확실성에 대한 민감성의 조절효과와 가짜뉴스 태도 및 사실확인 동기의 매개효과를 중심으로

이병관, 노환호, 이태준

Citation : 홍보학연구, vol. 25, no. 4, pp. 31-56, 2021
1 2
상단으로 이동